Hektiskt och träningsvärk?

Några veckor framåt kommer det bli mycket för mig att göra. Dels byter vi massa system på jobbet som gör att vi kommer få jobba massor, dels ska jag flytta Armstrong till nytt stall (:-)), det ska bli jobbfest, tjejmiddagar, födelsedagar osv. Men jag gillar att ha fullt upp! :-) I måndags var och några kompisar på Robyn. Jävlar vad bra det var! Hela Cirkus bara stod upp och dansade och diggade. Det var sjukt bra låtar, och man var i princip både blind och döv när man gick därifrån. Bild från dn.se

Armstrong känns lite stum i ridningen just nu, jag vet inte vad som har hänt riktigt... Red ordentliga pass i både onsdags och torsdags sen fick han vilodag på fredagen. På lördagen tyckte jag han kändes konstig, kändes nästan som om han var halt på fram? Tänkte att han kanske fått träningsvärk. Red ut i söndags en kort lugn sväng med lite trav och han kändes fortfarande stum och kort i fram. Men inte på hemvägen, hehe, då kunde man gå på fint. Han fick vila måndag, då jag skulle på konsert. Igår kändes han fortfarande stum. Hmm, jag är glad att jag ska till veterinären imorrn så jag kan få ett svar på vad detta kan vara. Kan det verkligen vara träningsvärk som sitter i såhär pass länge??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback