Påsk

Efter fyra lediga dagar längtar man inte tillbaka till jobbet. Men det jag tar med mig efter denna långhelg är LJUSET och VÄRMEN som nu har kommit. Äntligen!!
Torsdagen innebar jobb fram tills kl 13 ca, sen stack jag och fixade håret och efter det blev det en hundpromenad och tapasmiddag. Mums!! Långfredagen var rätt hektisk med stall och så var jag tvungen att handla en del inför påskmiddagen dagen efter. Fredagkvällen spenderades hos Anna, mycket trevligt. På lördagen var det middag med släkten och vi satt ute hela dagen, superskönt! Älskar solen! Hundarna var helt slut efter att ha lekt med alla barn. :-)
Idag var vi ute och gick från halv tolv till halv fem (!). Promenerade bort till Djurgården, runt Blockhusudden och tillbaka. Hann köpa god kulglass (årets första!) och äta räkmacka till lunch. Både människor och hundar var rätt möra när vi kom hem. Har suttit och läst en bok och lagat pasta till middag. :-) Nu ska jag se om jag hittar något sevärt på tv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback