Med en enkel tulipan..

Grattis till mig själv!! 24 år, my gaaaad. Snart dax att flytta hemifrån kanske? Haha.

Dagen har varit rätt skön, tyvärr håller jag på att bli förkyld så jag har varit mkt trött. Alla släktingar kom förbi vid halvtre tiden, blev massor med tårta, kakor och kaffe. Proppmätt!! Har fått massor med fina saker, bland annat två silverramar från Sia som jag ville ha, en supersnygg termoskopp, armband, prickiga underkläder, pengar och en bok. :-)

4iw.jpg

I fredags var jag ute med några av tjejerna, först på Anglais och sen till Sturecompaniet. Det var en väldigt lyckad kväll! Tack för det! Tessan var i sitt esse, raggade i toakön (UR VÄGEN UR VÄGEN jag spräng av kissnödighet!!) och sen bjöd hon på en lapdance också. Inte ofta man får det. Lördagen var rätt lugn, kände mig lite krasslig, men bakade ändå bullar på fm, satt ute i solen och läste litegrann. Red ut med en tramsig fin häst i strålande solsken, såna dagar älskar man att ha häst! På kvällen var jag och dogsen ensamma hemma (skönt!!). Kollade på tv, åt lite chips, drack minst en liter mineralvatten, drack kaffe, läste.. Det slutade dock inte så kul, då Scott började blöda jättemycket från sitt operationssår, det rann blod och jag fick nästan panik och fick svimningskänslor. Hua!! Idag har hann fått gå med rosa kalsonger. ;-) Kvällen spenderas nog framför tv:en. Är ju ledig imorrn också.. Nice! Då blir det dock jobbsök och jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback