Komplicerat

Jag undrar är man ska leva och känna sig lycklig. Fick den frågan av en person jag inte känner så väl: Vad gör dig lycklig? Det fick mig att tänka efter, och ärligt talat så vet jag ett fåtal tillfällen som får mig att känna mig totalt lycklig. Och det är kanske inte de svaren man "ska" ge men.. Lycka för mig är gröna kohagar med betande kor och därmed följer stanken av koskit, lovely!! Eller när man sitter på 650 kg häst och bara NJUTER för att det går så förbannat bra. Att gå i jeansshorts, barfota och få skitiga fötter. Köra bil barfota en varm sommardag. Köra bil och lyssna på musik på högsta volymen. Lukta på grönt gräs. Promenera på en vit strand i Sverige, vindstilla, salt i luften och sand mellan tårna. Ser man på, alkohol, fester och killar ingick inte i de sakerna som gör mig lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback