Ridpasset från helvetet

Herregud! Igår tror jag jag var med om det mest ansträngande ridpasset jag nånsin varit med om!! Vi försökte få A att bli lite mer engagerad i sina gångarter, genom att gå på honom med skänkeln och samtidigt hålla kvar stödet i handen, dvs han skulle inte öka farten.. Lycka till! Han lyssnade inte ett skit på skänkeln utan valsade bara om kring och försökte undvika jobb så gott det gick. Gaaah! Jag höll på att bli galen. Även om jag skänklade på så att benen höll på att gå av, lyssnade han inte. DEtta betydde att jag var tvungen att bli arg på honom tre tusen ggr. Vilket är väldigt ansträngande. Höll tillochmed på att börja gråta för att jag blev så arg/och frustrerad! Men, men det kanske ger resultat i det långa loppet. Tror A blev väldigt trött iaf, benen vek sig direkt när han kom in i boxen och han tänkte rulla! Med sadel och allt på! :-S

Igår kväll var jag och Tessan på en VIPkväll på Stadium där jag råkade köpa massa träningskläder!? Det var SÅ nära att jag övertalade Tessan att köpa ett badmintonrack (??!!)... Vad hon nu skulle med det till.. Så nu får jag börja träna. Eftersom det tydligen krävs en hel karl för att rida min pålle.


Kommentarer
Postat av: T

What the fuck!?! vadå "vad hon nu skulle med det till?"



Vi skulle ju börja spela! :) HAHA! Jag hade fan dött om jag vaknade imorse med det där jäkla badmintonracket bredvid sängen...

2010-01-29 @ 20:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback