Gott nytt år!

Nytt år. Nya möjligheter. Så härligt. Som Tessan och jag konstaterade på nyår, det här är året då man verkligen startar sitt liv. Får jobb, bostad osv. Man blir vuxen (eller man kan ju iallafall försöka?)

Dags att jämföra med förra årets nyårslista.

2009 BLEV året då...

Jag lyckas med min uppsats och tar examen! CHECK!

Jag kanske flyttar hemifrån? Nej tyvärr inte...

Jag lär mig att hantera mig själv på ett bättre sätt. Jo där måste jag nog säga CHECK!

Jag börjar styrketräna, på riktigt. Eeehhhmmm....no comments...

Jag börjar jobba. Jorå, en del iallafall! CHECK!

Jag avancerar inom ridningen. CHECK!

Jag blir starkare mentalt och fysiskt. CHECK!

Jag åker på ännu en rolig semester med mina allra bästa vänner. Mjoo...light...CHECK!

Jag hittar mitt livs kärlek. Nja.Icke. Eller?

Jag gör vad fan jag vill. Nja...inte lyckats med den än..

Jag satsar på mig själv och taggar ner på prestationsångesten. HalvCHECK!

Jag lär mig ta det lugnt. Man kan inte leva på 300 km/h hela tiden. Ingen framgång på den punkten...

Jag slutar vara socialt inkompetent. HalvCHECK!

Jag bara lever livet. Nä. Not yet.


Nu kan jag konstatera att 2009 även blev året då;

Vår älskade Wille fick somna in pga kronisk skada..

Jag köpte Armstrong, blod, svett och tårar! ;-)

Scott blev så sjuk att han höll på att stryka med, låg på intensiven en vecka..

Jag har försökt sätta ner foten..

2010 kommer bli året då;

Jag flyttar hemifrån

Jag får ett fast jobb

Jag lever mitt eget liv

Jag hittar kärleken

Det börjar lossna med Armstrong

Alla mina djur får vara friska

Jag lever livet, träffar massa vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback