Shit happens

Vissa dagar är allting bara skit. Söndag och måndag var sådana dagar. Söndag tänker jag inte kommentera så mkt. Kan bara säga att ibland blir man förvånad och jävligt besviken. :-( Igår satt jag på djursjukhuset med scott halva dagen då han börjar få problem med sin urinsten igen. Skit!! Röntgen visade att han hade nya stenar. Imorse lämnade jag honom igen och han ultraljudades och de togs blod- och urinprover samt en odling. Proverna blir klara på fredag. Men vetten trodde att det kan vara stenarna som ställer till det för honom igen. :-( Jävla stressmoment då flera i familjen är bortresta så jag fick fixa allt själv med sjuka hundar, jobb osv. Tur att man har andra snälla personer i familjen som ställer upp! :-) så nu kan jag pusta ut litegrann när alla vetgrejer är fixade. Ingen ridning idag, men var ute och kollade till killen. Inte lätt att mocka när man har en häst som helst skulle vilja sitta på mitt huvud. ;-) ska bli kul med massor med träning i slutet av veckan, både Karin och Annsie. Vi börjar komma igång!

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Gillar du hästar? - Isåfall har jag nog bloggen för dig!

Min blogg är Sveriges tredje största hästblogg! Och har läsare ifrån många olika länder.

Kika gärna in och kolla om du gillar den!



PS. Just nu lottar jag ut ett dyrt smyckes-kit från självaste Tiffany & Co. i bloggen. Så var gärna med och tävla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback