Here we go again

Min tränare hjälpte mig att kolla på Armstrong i veckan och nej..han är fortfarande inte bra. SUCK!!! Så det blir att åka in till klinik somvanligt. Fattar inte vad det är med mig och min otur med hästar?? Jag är iaf inte så jätteorolig, borde inte vara nåt allvarligt, han är ju besiktigad och röntgad i början av juli ua. Trist, man hade just kommit igång, nu har han stått tre veckor... Ja, man hann ju ha en frisk häst i 1,5 månad iallafall.. :-S

Annars rullar allt på, vi jobbar hemma varje dag jag och Tessan. Ibland är det segt, men det är betydligt skönare än när man skrev uppsats. Nu har vi iallafall bestämda arbetstider så man är verkligen ledig när man är ledig. Det enda negativa är att man kan bli för slapp med tiderna och så. Men vi ska ju trots allt ha en färdigt resultat den första oktober, så det är ju upp till oss att fixa det!


Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback