25 timmars söndag

Tänk vad dagen blir längre bara för att man lägger till en timme? Inte klokt.

Idag har jag äntligen fått tummen ur och fixat färdigt mitt CV. Har också lagt in den på en hel massa jobbdatabaser och sökt ETT fjuttigt jobb. Haha! Men, nya tag imorrn. Orkar inte mer just nu bara...

Helgen började inte så bra. Fick inse att min häst är skogstokig och ohanterbar. Han slet sig TVÅ ggr och skenade runt som en galning över hela stallområdet. Pinsamt. Så nu är det skrittmaskinen som gäller ett tag framöver. Måste ringa till min veterinär imorrn och be om mer lugnande jag kan ge honom tills han får sättas igång ordentligt. ;-) Men jag har iallafall bokat in en privatlektion för KG, pratade med honom idag, och han ska hjälpa mig att tukta hästdjäveln litegrann. :-) Kan verkligen behövas.

Jäklar vad jag är mätt. Åt middag på Da Luigi idag, Bresaola-pizza. Mums! Min favorit... Sen har jag bara suttit vid den här jäkla datorn och klickat. Imorrn ska jag dock jobba, så det är väl läggdags för mig vid det här laget. Hundarna ska bara ut först... Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback