Det börjar nalkas mot jul...

Och JAG har redan börjat köpa julklappar! Det har aldrig hänt förr, och aldrig har jag haft så lite tid för att handla som nu. Fattar inte hur det går till, men ibland glänser man till. ;-)

Jag har tillochmed köpt en julklapp till mig själv! Haha. Brukar inte göra det men nu blev det så. Fast ingen dyr grej.



Känns som en väldigt bra grej faktiskt. Snart blir det att lägga fram lite pinnar till Armstrong. Funderade här om dagen om jag skulle ge honom smeknamnet "Apan" men det..känns inge bra..haha. Det finns inget smeknamn som känns bra alls?!

Nu har jag fyra lediga dagar framför mig, som bla innefattar lussekattsbak och Globen! :-D Blir en bra helg känns det som!

Kommentarer
Postat av: elina

Haha skämtar du med mig? Det är en shettis! Den kommer aldrig kasta av mig för jag kommer inte ens försöka sätta mig på den lille stackaren. :)

Postat av: elina

det finns inga NI. det är min MAMMAS idé!

2009-11-28 @ 01:13:09
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback