Dagarna rullar på..

Jäklar vad tiden går fort, lite drygt två veckor tills första advent bara... Då ska vi till Globen, bara fm såklart med massa en får man väl dra en repa på annexet också. Man måste ju köpa nånting, haha. Starkaste startfältet någonsin i Globen! :-)

Och vem kommer?



Hoppas, hoppas, hoppas han tar med Casall!

Jag går runt med halsduk hela dagarna.. Lyckades ju bli avkastad ute i söndags. Det var verkligen otur för Armstrong var skitduktig hela ridturen, red med en kompis, men sen på hemvägen skulle vi trav lite i en uppförsbacke. På nåt sätt så var jag inte 100% beredd just den sekunden, men han såg nåt på marken och skuttade åt sidan och la en ordenlig bock. Jag hann inte ens tänka utan såg bara marken, och så landade jag på HUVUDET. Aj, aj, aj!! Det gjorde faktiskt riktigt ont i nacken. Trodde först jag brutit den, men den värsta smärtan gick över rätt fort, så när jag kände att huvudet satt kvar så var det ju bara att hoppa upp igen. På hemvägen försökte han göra samma sak igen men då var jag beredd och kunde parera lite bättre. Men jäklar vad jag hade ont i måndags. Var tillochmed tvungen att gå hem tidigare från jobbet. Var hos kiropraktorn samma kväll, och han sa att det bara var en ordentlig sträckning. Men ingen mer ridning denna vecka sa han, lätt sagt, men idag ska jag rida iallafall. Han måste ju ridas, och just nu tror jag inte att nån annan vill göra det faktiskt. ;-)

Wish me luck

Kommentarer
Postat av: elina

Tack!



Globen... jag ska också dit i år. dressyren lör+sön. kanske ses!? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback