Dagarna går, men stressen den består...

Som sagt.

Uppsats, uppsats, uppsats!! Just nu finns inte tid för nånting annat.

Dock var jag och provade en häst igår. St f.03 e. Acord II 175 cm hög(!!). Alldeles för stor, kändes som att rida runt på en dromedar. Konstigt att rida efter att inte ha suttit på en häst på 3 månader. Men den var inget för mig. Bild snodd från Tessan.



Nu ska jag sätta mig och räkna lite. Vi har ÄNTLIGEN fått fram siffror att räkna på. Yes! Nu börjar arbetet med att räkna och analysera allt. Men vi är på god väg att lyckas. Om inte våra pissiga handledare lyckas pajja allt vill säga. De gör att för att stjälpa...konstigt nog. Jag trodde handledarna skulle hjälpa. Men vi kommer stå där den 3:e juni och småle: IN YOUR FACE SUCKERS! Ha. Glöm att vi tackar dem i förtexten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback