Trött

Seg efter två dagars intensivt jobbande. Blir nog sömn tidigt ikväll...typ strax. Idag fick jag iallafall veta att jag kommer få betydligt bättre lön i sommar, vet dock inte exakt hur mycket. Men jag blev glad! För jag kan ärligt säga att jag tycker jag är värd det.
Imorrn är det upp vid åtta, äta frukost och sticka ut med hundarna till stallet för att mocka till wille. Sen åker vi hem till tessan för att p-l-u-g-g-a! Ska bli kul (jag försöker tänka positivt), hoppas vi får mkt gjort. Hoppas det blir fika också. Nån belöning måste man ju få. Det är den tiden..på månaden...när man hela tiden är sugen på onyttigheter. Försöker dock hålla mig till mörk choklad...
På fredag är det till vetten med wille på morgonen (hoppas han är ok!!), och sen baka massor inför lördag då jag fyller år! Tjoho! Sen på kvällen blir det förhoppningsvis utgång med anna, jossan och tessan...ännu mer tjoho! Andra får också hänga på om de vill...

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback