Tessan kan nåt som inte jag kan....

Hon kan sms:a i sömnen! Det jag fick kl 00.47 inatt löd som följer; "Öronen. Stoppa i snö så att de står men inte för varmt. Hjälpte på katt." Imorse när jag såg meddelandet tänkte jag: var människan helt väck när hon skrev det där? Full? Sen tänkte jag inte mer på det. Tessan kom sedan hit glad i hågen och berättade att hon minsann hade drömt att hon hade stoppa snö i Lazers (hennes katt) öron för att de skulle stå.. Jag säger då; men du sms:ade mig inatt! T: va? När? M: kl 00.47! T: men då sov ju jag! Hahahahahaha!!!! Bakgrunden var att vi tidigare på kvällen hade diskuterat ginos öron som inte ville stå. Tack tessan för att du skickar dina husmorstips mitt i natten!

Kommentarer
Postat av: Therese

you´re welcome... fattar inte hur det gick till?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback