Kan inte våren komma nu??

Idag var det sol..sen snöstorm..sen sol...sen snöstorm..ja, ni fattar. Kan det inte bli lite vårkänsla som förra veckan?



Dagen började med att jag städade runt litegrann här hemma. Sen kom Tessan och vi började baka cupcakes. Det höll på att bli helt misslyckat då Tessan satte ugnen på 125 grader istället för 175...så muffinsen fick vara inne typ 45 min istället för 15..haha. Men de blev ju bra tillslut, trots att glasyren inte stelnade. Tessan E kom hit och vi satt och snicksnackade litegrann. Det var kul att ses, måste vi göra oftare tycker jag!

Ikväll blir det lite plugg om jag får någon av datorerna att fungera vill säga... Det är datorstrejk här!

Btw..imorrn är det våffeldagen!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ha! Jag sa ju att våffeldagen är snart!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback