Födelsedagen

Igår fyllde jag 23 år. Det firades med fika för släkten. Jag fick massa fina saker; två parfymer, mascara, pengar, fina krokar från Designtorget, smycken, böcker etc. Tessan kom även över för att äta tårta.

På kvällen åkte jag och Tessan+Jossan hem till Anna, hon har en ny lägenhet på Gärdet. Där satt vi och pratade ett tag. Sen tog vi en taxi in till stan, gick till O-baren och sen till Spy Bar. Bajskorv vad tråkigt det var! Ärligt talat. På O-baren var det proppat med folk. På Spy Bar spelade de Ghost Busters???!!!!! Vad fan! Varför spelar de barnmusik? Jag blev bara irriterad. Det var skitdålig musik och tråkiga människor. Tessan och jag gick till McDonalds istället och köpte varsin QP och co. Gott. Sen kom snälla Mattias och hämtade oss i stan. Skönt. Somnade på stört när jag kom hem, vid fyra. Vaknade tio imorse, dödstrött, men men.

På dagen var jag hos min kusin och fikade, han fyllde 14 år. Sen städade jag litegrann, och åt hämtmat från Grekiska kolgrillen, blev en grekisk sallad, inga mer pommes för mig! Sen stallet. Wille pigg och glad. Ledde honom 10 min i ridhuset, tog sedan bort bandaget. Imorrn får han komma ut i hagen igen, det tycker han nog blir skönt. Imorrn bitti åker jag med pappa till Hästbiten och köper en
Boredom Breaker Likit så att han slutar gnaga. Det syns direkt när han fått vila ett tag att han gnager mer på inredningen. Får väl köpa CribHalt också och smörja in väggarna med.

Nu ska jag strax gå och kolla på Beck. Perfekt avslutning på en söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback