Sorg och gladje

Allt känns väldigt svårt just nu. Känns som om man går omkring i ett vakum. Samtidigt känns det som om man ska gå sönder i tusen bitar inifrån. Jag beslutade idag att jag inte kommer vara ute i stallet när det hemska ska ske. Både för min och willes skull. Jag tror faktiskt inte jag skulle fixa det. Jag skulle bli fullkomligt förstörd. Och synen av honom liggandes där... Fy fan. Nej, det får bli ett värdigt avsked på onsdag kväll istället. Gud i himlen. Vet inte hur jag ska fixa det här. Hoppas iaf på att kunna ta hem den nya hästen så snart som möjligt. Kanske redan på torsdag eller fredag...

Kommentarer
Postat av: Therese

Förstår att du inte vill vara där. Fy fan vad jobbigt. Ta en ridtur på onsdag kanske? Låt honom gasa om han vill det? Låt honom äta gräs om han hellre vill göra det... Tänker på er! Ses snart.

Postat av: Mickan

Ja herregud. Trodde verkligen inte att jag skulle må SÅ HÄR dåligt av det här. Men man tänker verkligen på det tusen ggr om dagen och känner en fruktansvärd ångest över det man ska göra. Det är hemskt! Och det kommer bli ännu värre. Och sen tänker jag på den nya hästen, och visst det ska bli kul, men samtidigt känner man bara för att vråla "nej jag vill inte ha den där fula hästen, jag vill bara ha wille!!" men dt finns ju ingen återvändo, och det finns inga alternativ....

2009-07-06 @ 23:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback