Sommarlov

Imorrn blir det riktigt sommarlov för mig. Då sticker jag ner till Varberg. Där kan man verkligen slappna av och varva ner. Ska bli otroligt skönt! Tycker faktiskt jag är värd det efter all skit och slit som varit de senaste månaderna.

Det har väl inte hänt så mycket den senaste tiden. Det går jättebra med Armstrong och jag tycker vi passar riktigt bra ihop. Jag har ridit en del lektioner för min tränare Karin och det funkar bättre och bättre för varje gång. Han är så jäkla cool! Igår var det stor fälttaävlanstävling ute på stallet, med mängder med hästar, högtalare osv. Vi gick förbi allt och han brydde sig inte ett dyft. Vi red i ridhuset med flera andra också vilket han inte brydde sig om heller. Det ska bli jättekul att se hans utveckling för jag tror han kan bli en KANONhäst. Hans kondis måste tränas upp bara. Och min med. Jag har ingen armstyrka heller har jag märkt. Haha.

I fredags var jag på tjejmiddag hos Anna Panna. Det var mycket roligt. Vi dansade massa roliga danser, hehe. Och massa dålig musik, precis som det ska vara. Och sen kommer alla bekännelser fram, haha. Tessan och jag cyklade hem sen utan att köra i diket. Vilket var väldigt proffsigt gjort av oss måste jag säga.

Nu ska Tessan vara hästvakt en vecka vilket kommer gå superbra är jag säker på. Så cool som Armstrong är så kan du rida ut själv, håll dig inom rimligt avstånd bara. ;-) Det finns ju en säkerhetsväst också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback