Produktiv torsdag

Imorse var jag och tessan på uppsatsmöte vilket var väldigt givande och intressant som sjutton. Jag ska plugga in mig på hjärtat och dess sjukdomar. =)

Efter detta bar det iväg till skolans bibliotek för att läsa massa hälsoekonomiböcker. Vi hittade en hel hög, tänkte hugga in på dem strax! Hem och luncha, och sen snabbfika med semla. Mums!


Sen blev det dressyrträning för Karin, vilket gick sådär. Wille var rätt spänd, kanske var han trött efter den hysteriska hoppträningen i förrgår.... Stod sedan och pratade ett bra tag med Charlotte och hennes mamma som var där med Solette och tränade för Karin. Kul att träffa dem igen!

Var hemma vid halv åtta, sen har jag bara tagit det lugnt..tittat på tv, tränat lite med hundarna. Var ute med Gino och kastade boll, han älskar verkligen bollar! : )

Nu ska jag kolla vad det är för böcker jag fått med mig hem, sen är det sovdags. Tänkte vakna någorlunda i tid imorrn, ska skjutsa joppe till skolan. Sen blir det hundpromenad, stallet, tänkte snagga wille igen...ridning...plugg...! Det lär bli fullt upp. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback