If you liked it then you should have put a ring on it....

Aah. Sömn! Here I come!! Dagen har varit rätt trist. Stallet på fm. Pissväder och bara is överallt. Nåja. Vi red ut iallafall. Sen åkte jag hem och fick sitta två timmar i bilen pga att jag somvanligt inte hade tagit med mig min hemnyckel. Roligt värre. Sen har jag inte gjort så mycket. Iochmed nyckelincidenten så blev jag bara irriterad på allt och ja, dagen blev väl mer eller mindre förstörd. Men imorrn är det nya tag! Funderar på att åka och klippa mig kanske? Jag får se om jag orkar. Annars blir det väl plugg. Ikväll har jag faktiskt kollat en del på tv för en gångs skull. Först hoppning från Zürich och sen om nån hästpratare. Och nu sist en film som faktiskt var riktigt spännande. Nog om detta. Nu vill jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback