I´m good...

Herregud. Idag måste jag verkligen berömma mig själv till tusen. Tänkte imorse att nu ska jag fanemej läsa de tre sista kapitlena i Nek-boken idag..om jag hinner. Och guess what? Jag är redan klar! Snacka om bra! Jag har dessutom hunnit med varsin separat prommis med hundarna och sen en gemensam, plus lite lek, lunch och två koppar kaffe. Ikväll ska jag och syrran på middag hos vår faster inne i stan, så det blir en ledig kväll... Det har jag gjort mig förtjänt av efter det här.

Huu. Den som ser mig ute på promenader idag måste tro att jag är sinnessjuk. Jag har börjat med nolltolerans mot koppeldragande. Jättekul när man har en hane som är helt besatt av tiklukter och tjuter oavbrutet och en femmånaders valp som inte har fattat att den har ett koppel på sig. Tur att man har så jäkla lång stubin ibland när man ger sig fan på det...


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha! Kul, själv har jag inte pluggat alls idag ännu, men nu ska jag sitta ett par timmar tänkte jag. Fy fan. Nej, jag måste ändra inställning! Det här är såååå kul!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback