Gynning vs. Blondinbella

Det började med detta..... http://www.blondinbella.se/2009/january/utkast-jag-fick.aspx#Comments  och besvarades med detta... http://www.stureplan.se/frame.php?main=http://blogg.stureplan.se/gynning/

Visst. Jag kan hålla med om att Blondinbella låter präktig ibland. Men Gynning är som ett skämt. Jag tänker sluta läsa hennes blogg. Man blir ju bara deprimerad. Dessutom ser hon bara mer och mer hemsk ut. Med sina förstorade läppar och alldeles för beniga kropp. Några kilo till och hon skulle vara snygg! Det enda hon skriver om i sin blogg är att hon ska vara så jäkla "hållkäften-snygg" hela tiden. MED HJÄLP AV SMINK, BANTNING OCH DIVERSE SKÖNHETSOPERATIONER. Plötsligt kan ju alla bli fotomodeller. Nice. Men hur kan man ens försvara att man håller på med ständig bantning?? Det känns bara löjligt. Hon behöver faktiskt inte späda på allas viktnojja ännu mer.

När jag tänker efter så tänker jag varje dag att jag borde vara smalare, måste träna osv. Varför är man aldrig nöjd med sig själv? Jo, för att man aldrig tillåter sig att vara nöjd med sig själv. Och titta på Gynning? Hon är ju verkligen inte en människa som är hel inombords. Och skulle hon må bra, då skulle hon träna vettigt och äta normalt. Mår man bra, då tror jag också man är nöjd med sig själv. Det är bara bra att någon vågar sätta ner foten och säga stopp som blondinbella gör. Hon har säkert varit i bantningsfasen någongång också, det har hon ju till och med berättat. Folk talar om dubbelmoral, på vilket sätt? Att hon tränar? Konstigt att man går ned i vikt när man tränar dans flera timmar om dagen i princip varje dag. Sen tycker jag det är skillnad mellan att ta hand om sig och svälta sig! Det är väl knappast Blondinbella som har en bild på smala tjejer på kylskåpet för att hejda sig själv om hon vill äta något? Nej!!

Okej. Ni fattar. Jag håller på Blondinbella.

Kommentarer
Postat av: elina

Haha jag älskar det faktumet att du läser deras bloggar! Linda Rosings blogg också?!

Postat av: Therese

Jag köpte tre bogblad idag på Granngården som vi kan lägga på slutet av spåren på torsdag... ett lite mindre till Ginopino (tänkte om han också ska få spåra? =) annars får han det iaf!)

2009-01-20 @ 16:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback