Glad matte

Ibland känns det bara så bra. Jag är så lyckligt lottad som har två så fina hundar. Idag var en sån dag. Gick en långpromenad, och en sväng in i skogen. Släppte båda lösa och för första gången på länge tyckte jag mig se den lyckliga glimten i Scotts ögon. Han har varit så stressad på sistone, pga löptik i närheten. Späder ännu mer på tanken att han måste kastreras. Man drar ut på det konstigt nog... Nu är båda trötta och somnar väl snart. Bra, då kan jag koncentrera mig på att plugga... Har just köpt en 24 kgs låda med hundmat till Gino och två viltben. =) Det blev Bravo Plus den här gången.



Nu tillbaka till en handout på 49 sidor som jag bara INTE orkar koncentrera mig på. Skit! Tentan imorrn skiter jag fullkomligt i numera. Den får gå som den går. Sen är det bara ett fokus- En jävligt bra uppsats!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback