Pluggmåndag..

Dagen började med ett möte med våra tre handledare. Det gick faktiskt förvånansvärt bra, alla var med på noternas och vi fick en del mycket bra tips på hur vi ska gå till väga med uppsatsen! Sen åkte jag och Tessan förbi McDonalds och köpte (o)nyttig lunch, och sen hem till mig för att plugga. Vi skrev faktiskt en hel del och blev i princip klara, lite mer finslipning bara. Kaffe till pluggandet gör susen, man blir piggare då!

Nu kom jag precis in från en uppfriskande promenad med hundarna, var ute en timme. Skönt väder, kallt och friskt! Sen blir det stallet...sent antar jag, annars blir det mitt i middagen, vilket inte är så himla kul..måste åka förbi och hämta massa saker hemma hos pappa också, jobbigt, massa skol/jobbgrejer...

Imorrn ska jag jobba, bra och dåligt... Dåligt eftersom jag måste gå upp tidigt..bra eftersom jag får nåt vettigt gjort. Sen valpkurs med Gino på kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback