I'm back

Hej allihopa!
Nu är jag tillbaka efter fyra lååånga annorlunda dagar i en helt annan värld. Massor med hästsport. De roligaste ögonblicken var:
* Minnas ritt med Don Charly, fy sjutton vilket häftigt program och jäklar vad bra de var!!
* När Brink och Briar vann küren! Applåderna ville aldrig ta slut, det var ju hans sista tävling på hemmaplan! Över 11000 människor som bara står upp och applåderar oavbrutet i typ 30 min... Brink blinkade bort x antal tårar...
* När Svante Johansson och Saint Amour vann Världscup-hoppningen. Vilken hyllning han fick! Nästan i klass med Briars. Han kunde knappt hålla tårarna tillbaka.
* Roffes clinic. Fan vad bra han är!!





Nöjd är jag. Oj vad jag har ätit massa mat och annat..hrrmm..mindre nyttigt.. Men nu är det tillbaka till andra bullar!

Jag får väl redovisa vad jag köpte..hehe...

Back on Track täcke till scott
Cool on track spray
Hundgodis, tuggben, hundleksaker
Ridhandskar
Groomingbag
Svarta Eskadronfleecelindor
Pälsglans och läderfett
Blårandigt Horseware Rambo täcke (fleece)
Hinkar (mjuka, rosa och lila..fråga mig INTE varför??)
Scapa schabrak och huva, mörkgrått
Jack Russell kopp och musmatta...don't ask

Hmm..det var väl det tror jag? Kanske kommer på nåt mer senare.

Nåja. Idag var jag ute i stallet och kollade på Markneträningarna..och sen kollade jag hur wille såg ut. Såg ingen hälta på rakt spår, och inget på böjt. Jag ska rida honom imorrn och se hur han känns. Hoppas han är bra nu, annars blir det ingen tävling på botkyrka den 8:e mars... Han var iaf superpigg när jag ledde honom, gick med krökt nacke hela tiden och tuggade på bettet (som inte fanns eftersom jag hade grimma..haha).

Imorrn..plugg kanske? Borde plugga. Får panik över uppsatsen. Drömde i förrgår att vi kom till skolan och lärarna sa; men uppsatsen skulle ju vara färdig till den här lektionen! Och vi hade inte gjort nåt alls. Hjälp.
Måste orka den här sista terminen nu..det är inte så långt kvar...!!! Man har lust att bara skita i allt, men vad fan, så jäkla jobbigt är det faktiskt inte. Man får sitta varje dag!!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Therese

Uppsatsen ja... har satt mig ett par gånger framför datorn, men inte kommit någon vart! svårt att komma igång!

2009-02-23 @ 22:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback