Ibland går det trögt...

Har suttit ca 1,5 timme med bakgrunden till uppsatsen. Hittills har det blivit en knapp sida. Kul. Aja, har iaf börjat tänka och det är ingen panik än. Tessan och jag satt och planerade litegrann idag på dagen. Sen åkte jag iväg till Wille. Ledde honom ca 20-30 min. Sen dess har jag suttit här och skrivit. Tänkte att jag skulle ut och springa ikväll. Fan vad trsit..men kom igen!! Det tar bara 20 min ju. Och man blir ju fit. Jaja. Ska!!

När jag har ätit massa onyttigt i flera dagar blir det som ett beroende. Man blir sötsugen hela tiden. Försöker vänja mig av med det..men det är svårt. Har blivit nåt onyttigt varje dag sen jag kom hem, men vad sjutton..man måste ju få njuta..dessutom rör jag på mig hela tiden. Och det är långt kvar tills beach 2009. Hehe. Tur att man har nån slags självbehärskning..annars hade jag varit skitfet vid det här laget.

Nu är det bara att sätta på sig löparkläderna...SUCK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback