Helgen förbi

Och knappt nåt bloggande. Har inte haft så mycket att skriva måste jag säga. I fredags hände inte så mycket..jag var ute på långpromenad, klippte wille, red wille, styrketränade och sen blev det lite let´s dance på kvällen...

Igår...vad hände igår? Kollade igenom hälsoekonomiböckerna lite slött, fastnade i en fysiologibok...bakade mitt goda gi-bröd och hemmagjorda semlor. Gott! Sen på kvällen såg jag Så som i himmelen...skitbra ju! Varför har inte jag sett den förr? Det är vissa filmer som verkligen berör en på något sätt...som är mer än bara ett nöje.. Mina favoritfilmer är; Mamma Mia, Så som i himmelen, Masjävlar...och nej, jag minns inte vad den heter...

Idag var jag och red wille igen, han fick vilodag igår. Eftersom ridhuset var upptaget så blev det lite dressyrarbete ute på fälttävlansbanan. Det gick ganska bra, men han är så jävla pigg nuförtiden så det inte är klokt. Ger jag honom minsta vinken att han får öka så drar han iväg som värsta fullblodet på Täby... : S Sen så körde jag lite styrketräning igen...och sen blev det middag hos min farmor och farfar..fondue..gott!

Skola imorrn. Tråkigt och roligt. Sen blir det plugg med tessan efteråt. Nästa vecka är det en del jobb också; tisdag och torsdag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback