Jag ser det snöar...


Hästar springer i snön
Yes! Perfekt avslut på en bra dag, en massa snö! Och kallare ska det bli också. :-)

Veckan har varit bra, det går bättre och bättre med Armstrong och stundals är han så fin så att jag vill gråta. Igår hoppade jag några små skutt med honom och oj, oj, oj säger jag bara. Man bara ler från öra till öra. Så himla fin i hoppningen trots att han är helt oskolad! Och han skötte sig exemplariskt måste jag säga.

Idag gav jag mig på att tömköra litegrann. Jag har faktiskt aldrig gjort det, och Armstrong har aldrig gjort det heller. Dvs två nybörjare! Men, det gick väldigt bra faktiskt. Det blev bara skritt på en skogsväg och han var superfin. Tills vi kom till ett ställe vid stallet där han inte ville gå förbi och då blev han istadig och snurrade runt, runt, vilket resulterade i att han lindade in sig själv i tömmarna. :-S Hjälp. Det hade kunnat gå riktigt illa. Som tur var blev han inte uppskrämd utan stod still så jag kunde trassla ut eländet. Men sen gick det bra igen.

Imorse var jag på en jobbintervju inne i stan, gick okej, tyckte jag inte direkt sålde in mig speciellt bra, men skitsamma, de hade ändå inget speciellt jobb till mig just nu. Jag får helt enkelt fila på min CV och skicka in, så kontaktar de mig om de hittar nåt jobb som skulle kunna passa. Man blir alltid en erfarenhet rikare.

Helgen är ganska fullbokad, ikväll är det ju IDOL-final (Erik winner btw) och imorrn ska jag på julig tjejmiddag, ska bli askul att träffa alla somvanligt. Blir nog en hel del glögg och annat. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback