Vardagen fortsätter

Godmorgon! Härlig morgon. Sitter och äter god frukost med en kopp kaffe och nyhetsmorgon på. Har just skickat iväg en uppdaterad version av vår uppsats till handledarna, det är ju möte i eftermiddag vid fyra. Tessan kommer hit vid tio och då ska vi plugga. Det är typ det ända vi gör nuförtiden. ;-)

Helgen har varit bra. Fredagen spenderades på Snaps och Bauer. Härligt att träffas allesammans igen! Det blev ett tidigt avslut på kvällen, vilket kändes rätt lagom ändå. Lördag förmiddag åkte jag med Tessan, Mattias+kompis till Nyköping. Det blev lite sol och lite plugg. Mest hundjagande, haha!

Imorrn och på onsdag blir det jobb för mig, men på tidigt, tidigt på torsdag morgon sticker Tessan och jag och hunddagiset ner till Varberg! Ska bli skönt. Hoppas på fint väder, strandprommisar och massor med plugg. Uppsatsen känns bättre nu faktiskt tycker jag. även fast det är massor kvar, känns det inte omöjligt att bli klar tills den andra juni. We will make it!!

Nu ska jag ut med hundarna i det fina vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback