Shopping

Idag blev det lite shopping. Haha.



Det blev Keds-skorna tillslut. Ett par blåa. Jag kom fram till att jag aldrig kommer kunna ha ett par vita skor. :-(


Köpte också en mörkblå kavaj/jacka från Topshop, det var halva priset fick den för drygt 500 kr. Det syns inte så bra på bilden men den har en fin skärning och ett skärp i midjan. Fodret är vinrött och armarna kan vikas upp.


Här ser man kragen bättre. Verkar svårt att fota sig själv, kolla munnen. Haha.


Köpte två packen med armband från Topshop. Det syns ine så bra på bilden men det är små paljetter och glitter på dem. De är rosa, turkosa, gula, gröna och orangea. Typ.

Nu ska jag iaf sätta mig med plugg. Gå igenom alla avhandlingar och rapporter jag hittat samt läsa två böcker...


Kommentarer
Postat av: Therese

Nice nice!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback