Äntligen vår!

Idag när jag var i stallet var jag så glad att jag höll på att spricka! Det var VÅR! Fåglarna kvittrade, solen sken och man kunde gå utan jacka! Det var nästan 15 grader ute. Så jäkla skönt. Resultatet blev att jag promenerade 2 timmar idag totalt, men det är så skönt att bara vara ute och "flanera"! :-)
Nu grillar vi också, snacka om vår!

Snart ska jag äta, och lite tv. Vid nio ska jag sätta igång och plugga igen. Läsa en bok om "Spatial diffusion in telemedicine.." Ska bli intressant. Jag och Tessan satt från 11.00-15.30 och räknade på åldrar osv. Haha. Men det måste göras, så det är bara att bita i det sura äpplet.

Imorrn blir det stav..kan inte låta bli att hoppas att wille är frisk. Men jag ska försöka att inte hoppas för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback