Underskatta aldrig egentiden

Ah. Känner mig enormt avslappnad. Började dagen med ett långt bad. Har aldrig gjort det förut, men det gjorde nytta. Nu är man otroligt taggad för resten av dagen. Ska skriva marknadsundersökningen, samt laga mat. Sen bär det av till stallet för en Karinlektion. www.styrmandressyr.se
Jag blir aldrig riktigt klok på Wille. Ibland får jag till det så himla bra och ibland så är det bara: HELVETE!!
Han biter bara tag i bettet och liksom drar upp halsen...det är skitsvårt för mig att vara mjuk i handen och hålla om med skänkeln på en häst som biter tag i bettet och typ springer. Problemet är att jag inte riktigt får tag på honom. När jag väl får det går det hur bra som helst. Men han är stark som en oxe, och jag väger 54 kg och ska försöka övermanna honom. Hehe. Good luck. Han är så lat, försöker komma undan med alla typer av tricks. En bra sak med det är att så fort han börjar bråka, då vet jag att jag gjort rätt. Haha. Därför är lektionerna mkt bra för oss.

Funderar på att klippa mig imorrn i Södertälje. Om jag hinner. Undra hur man ska klippa sig då? Jag vill slinga också.

Nej, nu måste jag sätta fart. Ska handla några grejer till maten också innan jag åker till stallet. Måste laga den också. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback