Tisdag..

Tisdagar är nästan värre än måndagar tycker jag. Det är en hemsk mellandag. Usch.

En irriterande grej jag fick reda på idag är att skolan har slarvat bort vår C-uppsats som vi lämnade in i början på juni! Hur jävla klantigt är inte det då? Läraren trodde att vi hade skitit i att lämna in den, men vi lämnade in den prick i tid. Och nu har vi inte fått nått slutbetyg i kursen ännu pga det. Hur lyckas de? Administrationen på skolan är under all kritik. Hur kan man tappa bort en mapp med en uppsats på 70 sidor??

Idag har jag inte fått mycket gjort. Tvättat bilen, men högtryckstvätten ville ej fungera så jag fick använda vattenslangen. Resultatet blev, som man skulle kunna lista ut, inte speciellt bra. Lite fläckigt och så vidare...Men bättre än ingenting. Sen bakade jag en mazarinkaka, men efter att man arit och handlat så upptäcker man att florsockret inte riktigt räcker till glasyren! Hur irriterande är inte det?? Fan! Orkar inte åka och handla igen...

Ikväll är det hoppträning för Ann-Sofie Oscarsson. Ska bli kul. Sen träning dock, 20.45. Hoppas Wille är på gång. Borde han vara eftersom han fick vilodag igår. Anmälde mig till Nyköpingstävlingen idag också. Den 28:e september.


Snart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback