Slappardag

Så skönt! Idag är första dagen på typ 100 år som jag verkligen är ledig! Så nice. Men jag lär var ledig mycket framöver, då första lektionen som är obligatorisk ligger den 22 september. I och försig så har jag en kvällskurs i nek också, men den känns inte som om man kommer lägga så himla mycket krut på faktiskt. Det är verkligen bra att ha en hel termin sen när man bara kan koncentrera sig på uppsatsen, och slipper andra kursen. Och det är verkligen lättande att man redan har ett ämne och de kontakterna som behövs.

Så vad ska man göra idag? Tänkte tillochmed ta en paus ifrån stallet idag och bara göra vad jag vill. Måste iof plugga en del ändå, men jag har massa tid över. Tänkte ensamhetsträna scott litegrann, och baka något kanske. Ikväll blir det eventuellt bodypump om det finns platser över för mig och mamma.

Lägger upp en bild från Valencia som jag snott från Tessan...
Jag och Tessan ska ta ett dopp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback