Händelselös vecka och kort helg...

Jag har inte uppdaterat på länge, för det händer inte så mycket här...
Veckan har varit konstig, med alldeles för lite plugg och för mycket flams. Igår tävlade jag och wille på södertörn, och i 1,10 klassen kom vi faktiskt trea! Och ändå tyckte jag att min ridning inte direkt var en topprestation om man säger så. Men vi var snabba i omhoppningen.... I 1,20 vet jag faktiskt inte vad som hände. Det gick så dåligt så jag lika bra kunde ha skitit i att starta. Det var som om han bara dog. Ingen framåtbjudning alls utan bara seg..så vi vägrade ut oss. Noll intresse. Trist.

Scott ska få en lillebror! Det blev ingen hane till oss från Tanspots så jag ringde till Limebrooks istället, och där fanns det en hane kvar! Vet dock inte vilken det blir, men en av de finaste hanarna. Ska bli jättekul, men samtidigt är jag livrädd att allt ska gå åt helvete... Borde det väl inte göra. Jag ska iallfall se till att den ensamhetstränas från dag ett! Förhoppningsvis kan den och scott vara ensamma hemma tillsammans sen, men jag tänker inte ha några förväntningar på den punkten.. Vad ska han heta? Måste vara nåt som passar ihop med Scott. Hjälp. Det är bara en månad kvar tills den kommer också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback