Trött

Inte bara fysiskt utan även psykiskt. Fysiskt: Kan den här infektionen sluta förpesta min tillvaro. Jobbigt att vara trött hela tiden.
Psykiskt: Jobbigt att inte kunna röra sig. Jag är sjuk och wille är sjuk. Vilket betyder att man äter mer och rör sig mindre=man blir fetare. Jag som just hade nått min målvikt!!!

Dagen har varit en pina. Orolig som fan för wille, som ligger ner hela tiden. Tempen var ca 38,5 idag, vilket är feber. Var i stallet tre gånger idag för att kolla till honom. Tempen hade dock inte gått upp nu ikväll så jag borde kunna sova lugnt. Imorrn bitti ska jag gå upp tidigt och ringa stav för att se vad jag ska göra. Wille har så ont stackarn. Har inte sin vanliga pigga uppsyn utan är loj och hängig. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback