Tisdag...

Idag blir det massa hemtenta. Och jag vet inte hur jag ska lägga upp det!! Har redan skrivit 15 sidor och jag känner mig inte ens halvklar än. Hjälp. Jag lär behöva korta ner massor. Det är en svår uppgift vi har fått, det är svårt att göra en jämförande analys på så pass olika företag. Jag menar ett ideellt företag har ju helt andra förutsättningar än ett vinstdrivande? Hur ska man då kunna göra samma typer av analyser?? Skumt.

Annars ska jag hälsa på Wille idag också, var aldrig där igår. Hundträningen igår gick jättebra. Vi körde en genomgång av Lp1. Jag fick iaf nästan tior på inkallning och hopp över hinder. På linförigheten fick jag kanske 7-8 pga dåliga halter (mitt fel, jag gick för fort). Läggandet gick jättebra också. Problemet var ställandet, då han envisades om att sätta sig ner. Nerdrag för starterna också, det får vi öva på. Apporten grep han men släppte. Andra försöket fixade han det med aningens tugg. Duktig pojke!! Kan tillägga att det var massa störningar omkring också. =) I vår ska alla vi i gruppen ut och tävla tillsammans. Kul! Då får man lite pepp och stöd. =)

Nu börjar det bli kallare ute. Höst..det är mysigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback