Slöpluggar...

Det är när man "typ" pluggar, men liksom svävar ut i andra saker hela tiden. Kollar på bloggar..kollar på youtubeklipp och SHOPPAR på nätet. Idag lyckades jag knipa en sån här:
Lancôme Color Ideal Foundation #14 Beige Satin i gruppen Parfym & Skönhet hos  (71819_3)
På Bellme. Bara 198 kr inklusive frakt. Under halv priset mot i affären! Dessutom behövde jag en ny foundation inför vintern. Kan bara köpa dessa dyra soter för jag inbillar mig att de är mkt bättre. Dessutom är flytande foundation bäst, för den smälter ihop med huden.

Idag har jag varit och tänt ljus på några gravar. Man förstår inte hur tiden kan gå så fort... Man minns människor som de var..och så ser man på gravstenen hur många år de varit borta... Tänker på er, och minns er som igår.

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag var också påväg att klicka hem den, men nää.. jag blev snål. =S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback