Sjukt trött idag...

Ännu en natt med bara sex timmars sömn..sorry, men jag klarar det inte! Jag måste ha minst 8-9 timmar annars orkar jag inte. Höll på att somna gång på gång på jobbet... När jag kom hem var jag så trött att jag höll på att börja gråta. Men nejnej, ingen rast och ingen ro..istället skulle man ut till stallet och mocka två boxar, släppa ut willes kompis i skrittmaskinen, gå en liten sväng med wille, gå en liten sväng med hundarna... Ikväll har jag tagit det ganska lugnt iaf. Tänker inte kolla på hemtentan förän imorrn, orkar inte.
Bättre att ta itu med det imorrn och hoppas att man är lite piggare då... I helgen är jag ensam hemma typ, vilket ska bli rätt skönt. Lördagen spenderar jag förhoppningsvis hemma hos Tessan (eller?..haha). Jag brukar bjuda in mig själv. Undra vad vi ska göra för efterrätt (viktigaste rätten..) ? Min morotskaka kanske? Det löser sig nog.

Puss och godnatt allihopa

Ps. Snart är det JUL!!! Åhh...längtar. Extremt sugen på lussebullar och pepparkakor..och lukten av glögg!

Kommentarer
Postat av: T

Inget löp här än så länge iaf... =) Narvös för hur Siri-kärringen ska reagera. =S Klå upp, eller vara snäll? Mobba, eller acceptera? Bajsa på, eller... nej nu ska jag ge mig. Ses imorrn!

Postat av: T

nErvös ska det ju vara.

2008-10-24 @ 11:05:15
URL: http://theresesandas.blogg.se/
Postat av: Mickan

Hallå!? Om Scott kan acceptera...? och han är ju värsta idiothunden egentligen. Det är bara bra om hur läxar upp honom ordentligt, det gör ju inte scott.I varje fall är det nog bra om vi kan hålla dem åtskilda om det behöva imorrn.Jag får väl kånka runt på Gino i värsta fall... ; ) Vad ska vi göra för god mat då???

2008-10-24 @ 12:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback