Jobbig dag..

Idag har varit en tråkig dag faktiskt. Förmiddagen gjorde jag nästan ingenting på. Sen bar det av till veterinären med Wille..och ja det var det gamla vanliga... Han markerade knappt alls på rakt spår eller vid longering. Däremot så var han halt på vänster fram kotled vid böjprov. Bedövningen visade att det va mestadels hovleden som var problemet. Han fick behandling..och nu ska han skrittas i två veckor och sen ska vi tillbaka. Hoppas det är bra då. Men som sagt, veterinären påpekade att det var en väldigt liten inflammation.

Jag har inte hunnit plugga något heller idag. Snart börjar "Oskyldigt dömd" på tv, vilket jag måste se pga Persbrandt. Serien är för övrigt otroligt simpel, och alldeles för förutsägbar. Sen får jag försöka plugga lite "Strategisk företagsledning"... Imorrn är det skola för en gångs skull. Säkert lika tråkigt som vanligt.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback