Höstrusk!

I eftermiddag har det verkligen varit typiskt höst.. Mörkt, regnigt och blåsigt. Konstigt nog kan jag tycka att det är rätt skönt att ta en långpromenad i sånt väder. Ta på sig varma kläder, stövlar och gå ut och bli blöt för att sen komma in i värmen.

Imorse var jag i skolan och lämnade in hemtentan. Skönt! Irriterande dock att det alltid ska vara problem att skriva ut i skolan... Jag skrev först ut i biblioteket. Där blev allt bra förutom framsidan som blev helt tom. Gick till datasalarna för att fixa en framsida. Först funkar inga datorer, så jag byter datasal. Då kan jag inte logga in för att jag är inloggad på en annan dator i den gamla datasalen !! Trots att jag stängde av datorn där...suck.. Tvungen att gå tillbaka och klura ut vilken dator det var..och fixa det. Sen tillbaka till den nya datorsalen och fixa en ful framsida. Hann i tid iallfall.


Gino har inofficiellt bytt namn till Pino för att han är en jävla pina ibland! Har ni sett reklamen för värktabletterna där en jack russell hänger fast i benet på en tjej? Det skulle kunna vara Gino. Undra om man ska köpa de där värktabletterna?


Visst är han söt, men se upp! Skenet bedrar. Strax har han borrat in sina sylvassa gaddar in i köttet på en...



Bild när han är som sötast=medvetslös

Kommentarer
Postat av: Therese

Hehe kulorna kommer fram mer och mer... =)

Postat av: Mickan

Ja, man kan känna dem nu. Tack och lov för att han inte är krypt iaf. =)

2008-10-31 @ 13:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback