Hemtenta..

Idag måste jag börja skriva och planera för hemtentan. Ganska skönt att vara själv i helgen just därför. Får väl se hur mycket som blir gjort imorgon. är nog viktigt att inte skjuta upp det så man får panik de sista dagarna... Just nu sover båda dogsen. Jag var ute med scott i tjugo minuter och när jag kom hem låg Gino och sov. Bra! Den här gången ska jag banne mig inte misslyckas med ensamhetsträningen om det så är det sista jag gör.

Imorse blev det sovmorgon. gud vad jag behövde det. Sov till tio. Skönt som fan. Sen åt jag jätteonyttig frukost..bara kände för det. Blev te och rostade vita mackor med ost och lite jordgubbssylt på. Fast det gör ju inget för man får äta vad man vill på fredagar och lördagar kom jag just på. Toppen!

Nu blir det som sagt lite hemtenta. Måste komma igång. Skriver kanske senare igen.

Ha det bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback