Fredag, bara en vecka kvar!

Fredag är den bästa dagen, älskar fredagar. Idag ska jag bara ha det trevligt och ta det lugnt. Joppe kom hem imorse, så ikväll blir det massa god mat och min morotstårta till efterrätt. Mums. Tråkigt att man inte kan röra sig så pass att man kan göra av med skiten sen...Men jag får träna när jag blir frisk helt enkelt.

Borde plugga litegrann också, men jag orkar inte.

Om en vecka har jag en liten valpis i famnen. Myspys! Har fortfarande inte bestämt något namn dock...svårt. Man får väl se vad som passar helt enkelt.

Ringde till stav och frågade om willes näsa idag. De sa att vi måste ta prover för de ville inte ta emot honom i det skicket. Om det skulle vara kvarka eller så. Men det är det ju inte. Är säkert en bihåleinflammation..det måste ju dock behandlas så. Ska ringa veterinären imorrn som får komma och ta prover. Jobbigt, varför ska alltid allt gå så jävla bra för? Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback