Får jag presentera.....

Limebrook´s Sunrise Captain, alias Gino !


Här är han stilla så lång tid att man kan ta ett kort! Observera att han har en vit tå på varje baktass, sött!


Bästa sovplatsen..under soffan!

Jag är ganska söt..... Notera de separerade "kyssmärkena" på kinderna... =)

Jag ska se om jag kan ta lite mer bilder imorgon med en riktig kamera, dessa bilder är tagna med mobil. Gino är en väldigt snäll valp måste jag säga! Han kan ibland få tokattacker och jaga efter fötter och bita i byxor, men han tar ett nej. Han kan redan sitt. =) Han kissar inte inne, men däremot bajsar. Haha.
Scott är lite avis, tror inte hundar kan vara det..men helt plötsligt gillar han alla små fåniga pipleksaker som han aldrig gillat innan. Han ska sitta i knäet hela tiden och så. Men annars går det väldigt bra. Först när de träffades var han lite väl hårdhänt och lite för kaxig kanske. Men valpen är tuff, och gör massa attacker och biter Scott i huvudet, då får han ju såklart säga till! =)

Min pappa passade honom nyss. Konstigt..han hade ett plåster på handen när jag kom hem... "Han bet mig i handen så jag började blöda!" Haha, det kanske är en djävulsvalp trots allt. ; )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gino är ju ett jättebra namn!

2008-10-19 @ 21:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback