Wille är frisk!!

Jippi!
Nu ska han sättas igång. Var på stav idag, röntgade bihålorna, tänderna, endoskopi i lugtvägarna och luftsäckarna. Samt longering. Han var helt ok överallt och ohalt. Så nu är vi back on track igen! Tjoho! Skönt att han inte har tappat så mkt muskler ännu heller.

Idag väntade massa skojiga saker på mig i brevlådan. Två filmer från lovefilm (Djävulen bär prada och Guldkompassen), min foundation från Lancome och massa kläder från Nelly. Kläderna ska jag prova lite senare tänkte jag. =)

Sen ska man väl betala lite räkningar också...

Nöjd. Har städat mitt rum riktigt noga och försöka ta bort massa krimskrams. Jag blir tokig på krimskrams, och jag får ingen lugn och ro med stök omkring mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback