Söndag..

Jag tror jag måste sluta att sova så länge på morgonen. Gino brukar väcka mig på morgonen vid halv åtta (antingen genom att frenetiskt slicka mig på ryggen eller i armhålan..haha), då tar jag ut hundarna och jag är så trött så jag bara vill somna om. Sen tar det kanske en timme innan jag lyckas somna om, då Gino är jättepigg och vill göra allt annat än sova..typ attackera mitt ansikte. När jag väl somnat så sover jag till tio-halv elva och är ännu tröttare än jag var när jag vaknade halv åtta. Hmm..jag kanske får börja gå upp vid halv åtta helt enkelt.

Just nu sitter jag och försöker trycka in massa Nek-formler i skallen. Jobbigt. Jag får göra det bästa av situationen helt enkelt. Tro att jag kommer klara tentan. Klarar jag den inte så är det inte hela världen, bara att göra en omtenta. Fan vad skönt det ska bli när man gjort tentan imorrn. Då är jag fri att göra vad jag vill! Jag hinner inte göra nånting nu på dagarna känns det som.

Jag vill åka och handla kläder till exempel. Får väl göra det i veckan. Sen vill jag klippa mig.

Tillbaka till böckerna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback