Måndag..ont i huvudet..

Blä. Idag är en dålig dag på nåt sätt. En dag när man känner sig misslyckad på alla sätt. Och stressad. Vilket resulterar i en jäkla huvudvärk.

Även fast jag är ledig nu..så tänker jag på allt som ska ske i framtiden...man ska jobba, flytta hemifrån. Hundarna ska må bra, och hur blir det med hästen? Kommer jag hinna med allt som jag vill? Kommer jag ens tycka att det är kul? Känns hela tiden som att man inte gör tillräckligt på något plan..

Varför kan man inte bara ta dagen som den kommer och sluta skapa problem i förväg?

Nej. Nu ska jag fanemej bli mer positiv..

Kommentarer
Postat av: elina

ååååh mina tankar är rätt lika dina just nu :/

Postat av: Mickan

Riktiga skittankar...

2008-11-18 @ 00:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback