Fan ta tandläkaren...

Hur kan jag  få en tid hos tanläkaren kl 07.40 imorrn bitti?? Det är fan sanslöst. Men det är på tiden att jag får komma dit. Fullkomligt hatar när jag har tandsten någonstans i käften. Det ska vara skinande blankt och rent..ingen tandsten får förekomma överhuvudtaget. Ser jag tandsten nånstans så får jag panik och tror att jag ska få tandlossning och måste använda tandtråd 300 ggr om dagen. Suck.

Idag fick man ännu ett smakprov på det trevliga svenska höstvädret. Lagom tills jag hade sadlat wille och skulle skritta ut 45 min. Tack så jävla mkt gud. Genomblöt blev man. Och wille fullkomligt galen på grund av blåsten. Han bara exploderar och flyger i luften, och man själv far runt som en vante i sadeln..dock i.

Jaha. Nu får man väl sova då..eftersom man ska upp 07.00 imorrn. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback