Fan för mig!!

Åh. Jag hatar det. När man blivit arg och betett sig illa mot någon...egentligen utan anledningen. Så blir man sådär otroligt ledsen och besviken på sig själv efteråt så man har lust att börjar gråta.
Samtidigt KAN jag bara inte vara trevlig, jag måste fräsa åt alla, även fast jag inte vill. Helvete. Varför blir jag så arg? Borde lära mig att räkna till tio..eller något. Nu har jag inte lust med nånting, är bara besviken. Fan.
Jag vet att de ställer upp jättemycket för mig, hjälper mig nåt otroligt. Vad är tacken? Jag kan inte ens vara trevlig. Vill inte svara på nåns jävla frågor. Har bara lust att skrika : Håll käften bara!!

Kommentarer
Postat av: elina

Oj!

Det blir en innekatt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback