Bloody sunday

Skit också. Nu är den här igen. Förkylningen. Halsen känns som om den blivit massakerad med 13 motorsågar..och jag låter som värsta målbrottsoffret...suck. Fast det känns inte som halsfluss (thank god) utan mer som en riktig jäkla förkylning. Extra lämpligt eftersom jag ska jobba i veckan också.

Idag ska jag försöka ta det lugnt och bara göra vettiga saker. Dvs städa, plugga, rida och träna lite med hundarna. Och vila. Om jag hinner alltså. Det var soligt imorse (läs typ vid tio), men nu är det fan molnigt. Varför blir det alltid sämre väder på dagen än vad det är på morgonen? Är det för att straffa alla oss som alltid sover för länge?

Julmys! Jag har invigt julmusten, pepparkakorna, lussekatterna OCH julmusiken. Om en vecka är det första advent. I love! Börjar bra med Globen Horse Show också...ska dock bara gå på hoppdelen i år. Känns som själva showen har blivit för töntig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback